вторник, 10 януари 2012 г.

Работни места - разлики, прилики, снимчици

Когато работиш в строителството можеш да попаднеш на най - различни места... От най - мърлявата, мръсна, построена от кал и съчки къща в Уоутъмстоу до примерно централния счетоводен офис на министерството на здравеопазването разположен на Виктория.

Може да се каже, че едно приятните неща е винаги различната работа. Никога не намразваш еднаквите плочки, еднаквия път и прочее до работното място. Самото работно място търпи трансформации и протуберации - изобщо е доста интересно като преживяване. Освен това  от строителните работа се разглобяват понякога серия интересни места. Можеш да се сдобиеш с нова кухня, щори и стол от директорския кабинет на някоя банка; аз колекционирам огромна серия болтчета, винтчета, гайки и видий - които ми трябват честичко в България.  Ей днес един предприемчив джамаец взе два вентилатора машинни доста добри и скъпи на вид без пари разбира се... При съм си взимал цяло ел. табло с качествен волтметър, амперметър, бушн от хубавите и прочее, които ми свършиха идеална  работа. Освен това идеята за доор клозърите (ония неща  дето затварят тук вратите) ми допата за някой специфични врати в България и си взех солиден запас.
Къщите  -  къщите са ми най - омразни. Предното дворче е малко, пък и всеки може да мине и да прибера материал от там (някой път ако е на главна улица в Нотинг хил примерно дори няма и дворче!) и стои затрупано от най - гнусните боклуци или ти трябва да го чистиш докато всички останали се съзтезават да го мърсят.
Отделно в къщите има камини, които ТИ трябва да къртиш и разчистваш, а това е малко по  - зле от къртене на използвани кенефи със спряна вода... Всички слагат гипсокартона на прага като влезеш в малкото коридорче и като е хубаво задръстено ти идва един тон материал да го носиш на втория, на третия етаж или за разнообразия в градината например.
Офисите са  друга  бира.  Те са широки, имат  хубав кантийн  ( място за почивка), по -  правило има винаги много плячка във вид на мен и други  весели нещица. Никой не ти се пречка, можеш да си работиш на спокойствие, дори сам да  работиш на спокойствие.
Ето тук кротко къртих една градинка. Трябваше да минем с нещо като асфалт (блекджек) за да не пропуска вода в офисита отвътре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар