неделя, 1 януари 2012 г.

Личен опит с агенции и други работодатели

Имаше един много весел ексзестенциален момент свързан с намирането ми на работа когато нямах грам документ и се чудих дали има смисъл да стоя в тази държава и да си вадя такъв.
При мен имаше както казах много добър наем 150 паунда на месец. Туй то. Оттам нататък пълна неизвестност как се борави с работа с агенции и изобщо всякаква работа.
Срещах разни отчаяни измръзнали хорица, които казваха:
 - Обикалям да  раздавам флаери... за по - малко от 40 кинта на ден.
Имаше други, коитоги лъжеха  мамеха. Сега живея с един професор, който раздава флаери и е най - щасливия човек на света от своята работа. Взима си 6 кинта на час, отделно има бонус ако с флаера с неговия знак му влязат в бара и му плащат на другия  ден. Той е на гребена на вълната от кеф. Което е печално гледайки към нашата държава, коят кара професорите да са щасливи, че могат  да ползват Бритиш Лайбръли (британската библиотека) за без пари и да печели от раздаване на флайери... както и да е. Примерно тук като става  дума за въпросните флаъйри съм забелязал, че има две страни монетата. Главното при тях е наличието на пълна мафия и неплащане на данъци, което пък не е никак лоша оферта, тъй като мамка му освен кралицата да ти държи кинтите цяла година, да подаваш декларация срещо 70 кинта за да си ги върнеш към 25 май... еми файда няма особенна.
Другите весели работи с които имам лични впечатления първа ръка са автомивките тук. Аз за английска автомивка не съм чувал, а ако има такава може да има оператор талибан и само компове примерно... тук автомивките работят едни момчета дето им смилат гъза от работа и пръскане на 200 коли на ден. Началниците са талибани, албанци или друга долнопробна сган, която мамка му е направо чудовищно стисната когато става дума за даване на пари, писъне на часове и други подобни екстри. Тук да ти се  правят за 15 мин примерно... пишеш се свършил в 22:45 - смятай! Е направо ташак. Ако ти се правят за някой цент, значи са задници, неприятни хорица с които по - добре да си нямаш работа. Тук примерно ако това го направят на нормален англичанин (вкл. и черен) той казва: - Довиждане и не ми се обаждайте повече, ако обичате.
Като цяло не можеш да  плащаш под 10 паунда на час и да се дървиш. Тук ми харесва доста наличието на много работа за която ако имаш информация можеш да вършиш и затова спокойно, можеш да заявиш че експлоататорския  филм е без теб.
Тия дни получих  развитие с фермерския въпрос. Оказа се, че да кандидатстваш за работа в някоя ферма в англия ти трябва нин и ютиар. Имаш ли ги намираш фермата, попълваш формата и я пращаш. Неприятното е че реших да не се занимавам с това, защото на мен ми трябват повечко пари, а напоследък имам някой предварителни насоки за добре платена работа с малко часове изнурителен труд.
Сега нека премина към агенциите. Сравнително добра, честна агенция е Ship Shape или както ги наричахме Шит Шет. Тази агенция няма да иска или няма да изиска с особенно усърдие да  ви се плати извънредното време, екстра за работа в събота и неделя и примерно нощен труд, освен ако не им звъните и не мърморите постоянно.
http://www.shipshaperesources.com/
Регистрирвате се в сайта. Може да нямате мисля ЦСЦС, НИН и ЮТР. Те ви ги правят... уж. Аз  имах ЦСЦС и НИН, но те безплатно ми изкараха ЮТР. За което съм им благодарен.

Други местни лондонски знаменитости в лейбърската работа за  LGB ето им гсм: 02076097769 за тези съм чувал лоши характеристики, ама пък за сметка на това, на който му трябва  работа и да знае, че ще му платят... те са хората.

Тъй като наскоро прегледах една тема в БГ хелп как никой не си дава телефоните на агенциите ще дам всички от моята колекция. Заради това, че не съм имал напоследък никакъв пролем с намирането на работа не съм ги използвал така, че си остава на ваш риск:
Extraman 02073730039
ISM 01624679672
Labour site TOM 012737773409
Някакви за лейбъри написъл съм - 7 паунда на час:01132444111
Мисля че тия дето почват с единици сякаш бяха импулсни ама не съм съвсем сигурен. Важното е че са ми ги давали хора, които са казвали, че тия  вършат работа. А най -  важното е накрая какво има в банковата сметка.
Има една агенция хоботи, която се казва Калибра. Намират  се  в центъра и осигуряват  работа в хотели. Преминава се някакъв дебилен курс от рода на как да се  държим в изтъкнатото общество  (щом има сума ти народ от Бангладеш разбирате какво е нивото на персонала), трябва  да имате униформа и дават към 6 кинта и нещо си на час. Там е малко странно даването на работа доколкото знам от преките ми наблюдения върху хора, които са работили  в тази агенция.
Най - якото е да си намерите работа в клоакрума (гардероба) където има работа ама няма нужда да стоите със сто кила поднос и да се разхождате като дялнати докато леля ви Кейт пияна на мотика се блъска във вас и лицемерничи, ако е културна.

Към хората, които не са срещнали нещо  полезно и към нежния пол препоръчвам перални, агенции за почистване, питане подреди със задължително Си Ви в ръка из всички нощни, клубове, кафета и прочее неприятни нископлатени места изпълнени с безумни хорица. Е има и свести, света е голям...

Няма коментари:

Публикуване на коментар