вторник, 3 януари 2012 г.

Защо го пиша този блог

От форума бг хелп освен готините хора има и доста от  онази порода, която си живее в една паралелна реалност. За тях и за всички останали, които се чудят точно това са следните думи.

Аз знам че всички живеем в паралелни реалности...
Първо целта е да напиша това, което аз искам да прочета. Вчера бях при едни българи в Летъйн, които имат приятел точно като мен като дойдох. Те работят в кухня а той не може да работи, човека станало му лошо... нямаха и нет заради технич1ска неизправност.
Обясних му за нин, за ютр, за цсцс дадох телефони на агенции и казах това което казах в блога. Човека беше благодарен че чува точно тая информация. Аз това го пиша за такива хора, не го пиша за примерно един градски пълен кавал на 32 дето тука имаше ауди на изплащане последен модел тогава 2010 година и работеше плочкаджия, пълен селянин и серсем... за тоя ми дреме.
Не съм казвал в блога какви планове имам... как разбрахте че живея безцелно? Аз съм човек с конкретни цели от доста време насам. Такива че си купих земя за къща където искам, голяма колкото искам, без съседи и на близо до моя град. Сега искам да си спечеля пари за къща до 1-2 години и да си я построя. Сам. След това имам и други напълно конретни планове. Не съм казвал какво съм правил 6 месеца в бг. Казах защо дойдох тук... ама тази страна ми надхвърля очакванията... очаквам да се прееба ама не се преебавам тук. Щом аз мога без почти никаква помощ, без да съм учил никога английски, без 10 000 паунда... значи драги има и други като мен, защото повечето млади хора са без пари и без работно бъдеще в България...
Пък за расизма... примерно аз работя сега с един бял англичанин и с един негър. Негъра ме кефи, англичанина не. На англичанина цял ден му казвам да научи английски че не му се  разбира, че е пълен песант и деградирал поляк (прилича бая на поляк), казвам му че му е малка пишката и че жена му ако се наебе с мен ще го остави... тъй той ми казва че съм расист, тъй като не товаря негъра... от него съм видял само добро и супер отношение 9единствения черен тук, от който виждам такова!) и с него дори не си мисля, че е черен. Ама двамата мазни джамайци с които работя... охохохохохо тия са си ебали мамата, мазни тъпи шибани мангали....

Няма коментари:

Публикуване на коментар