петък, 30 декември 2011 г.

Барове

Сега  работя в един бар край Виктория, който е доста гъзарски и няма нищо общо с веселия клуб Масс в Брикстън. В него идват главно бели хора, не е задължително да са англичани. Курвите са във весели полички, успяват да  подпийнат добре за да танцуват мръснишки танци. Като цяло най - доброто е липсата на чалгия в цялата тая  работа.
 Това не значи, че все пак там не идват хоботи... просто не  слушат чалга, или  не са открили заразяващата магия на гюбека. Както и да е.
Ще дам малко обща информация за баровете в Лондона.
Като изключим дикретното шефство (нещо като началник смяна който по принцип е винаги бивш барман) има бармани и баз (бъз) бой, като последните вършат черната работа.

Барманите трябва да обслужват серия клиенти, които имат само дебитни карти  трудно дават бакшиш, като малоумната практика е да се дели целия бакшиш помежду им.  Освен това ако си барман трябва да разбираш специфичен английски, примерно:
- Уааа, уаааа. - се транскриптира. - Уан Уотър.

Тоест клиента има в предвид една вода. И то не че иска да пусне, а да му дадеш минерална. Като ти кажат:
 - Уан Коук. - не се разбира да ги пращаш при дилъра или да казваш че имаш малко за 70 паунда на грам, а да му дадеш кока кола.
Та. 
Бъз Боя реже лимоните, оправя леда, чисти, обработва всякакви нещица и прочее малоумини за минимума от 6.50 на час. Докато бармана може да си докара 50 кинта бакшиш на ден, бъз боя има вариянт да  търси пари по земята, телефони и прочее.
В  интерес на истината се намират пари. На  НГ аз намерих 25 паунда, ама според мен средните пари които можеш да намериш на вечер са  10 кинта, което уви никак не е много.
Както и да е.
На тази НГ ми се случи нещо епохално, което чак ми хареса.
Една от барманките пияна португалка ми се развика че съм и се смял постоянно... дори нямах спомен да съм се усмихвал... както и да е каза че съм се смял на английския и.... като го каза верно се замислих и е смешен, ама чак като ми наблегна на него... финала беше че се разрева извика началника, кво му говори и бях уволнен.
Толкова беше ммм замислящо и велико това че чак бях изкефен.
Важното е да се вярва на пияната пунда. Освен това португалците ми влизат официално в черната листа на кавалските народности заедно с французите, мангалите и целукупната гоизточна азия с нейните 3 милиарда населенние.

Няма коментари:

Публикуване на коментар