събота, 10 декември 2011 г.

Защо и как се озовах тук (разбирай Лондон)

Здравейте!
Аз не съм дружелюбен, нито искам да помогна на някой или пък държа на стил, правопис и лелея мечта да печеля от реклама. Всичко което ще напиша е нещо като личен дневник, пътепис и най - важното...
ПРЕДИ ДА ЗАМИНА НЕ НАМЕРИХ И ЕДИН СВЕСТЕН БЛОГ, ЕСЕ И ПРОЧЕЕ В КОЙТО НА  ПРОСТ ЧОВЕШКИ ЕЗИК НЯКОЙ ДА ОБЯСНЯВА КАК СТАВА РАБОТАТА В АНГЛИЯ.
Затова смятам да дам възможно най - пълна информация, кое как става  като държа да отбележа, че глупости не ме интересуват и няма да се разпростирам върху телефона на хоум офис за онова или за  това. За ей такива неща си има счетоводители, които срещу пари правят всичко, или почти всичко... Някой път не успяват, но пък поне правят опит, а те поне това работят.
Както и да е.
Искам да знаете, че мързела е голяма работа. Казвам го всеки ден на  съквартиранта, той от  своите 187 см и  100 кг мускул- релеф ме поглежда за да отвърне:
,,Ако всеки ден ходиш на фитнес, няма  да се  чувстваш така."
Аз му вярвам, ама мързела е голяма работа....

Няма коментари:

Публикуване на коментар