петък, 23 декември 2011 г.

Селско стопанство... и английска шофьорска книжка

Нека кажа, че ми се работи силно в селското стопанство, а не в ,,космополитния" Лондон.
1. Драги смехурковци, Лондон е бая скъп град в който работа има, но добре платената работа е малко като работата в България. Има я ама за някой и най - често определено не е за теб.
Като казвам скъп, казвам яко скъп. Квартира се движи от оптимистичните 60 паунда на седмица с всички сметки до към 80-90, разбира се говоря само за млади бедни хора като нас.
2. Пътуването ми е към 25-30 паунда на седмица. Според зависи колко и как работя. Къде... Има хора пътуват и съм пътувал час и нещо към стотина километра в... Лондон за да отида от единия край до другия. Пътувал съм мамка му в северна посока с кола 4 часа и още 4 часа съм се връщал  за да  работя ъъъ 4 часа...
Тук има път, тук си губиш живота в път, не че правим нещо голямо като не пътуваме ама все пак...
3. Простора. Еми има хубави стари сгради. Дреме ми. Нека си има, като гледаш малко английска действителност и ти писва. Поне на мен де. Тук няма диви места, няма интересни паркове и прочее. Оооо не има паркове. Просто са супер култивирани. Искам да имам простора...

Та. Ако работя на село в  Англията ще е много забавно.
1. Не пътуваш.
2. Плащаш някакъв забавен наем от рода на 40 на седмица.
3. Парите са същите, ако ли не и повече.

Аз по дискотеки и барове ходя, но рядко - не пропускам ако ме черпяват като днес примерно. Само че цената на моето лапане към 12 паунда ме потриса. И пиене, и пиене. В татковината има дюнери,картофи, бира и ще останат пари за сладолед... а тука... уйчец.

Как се вади шофьорска книжка тук.
Лесно и с пари.
Отивате в който и да е пощенски клон, казвате че искате писмо за подмяна на драйвер лайсънс. Талибана ти дава плика. Вътре има едни бланки. четете попълвате и пращате. Ако искате прате препоръчано. Това писмо отива в Глазгоу (към Шотландията) след което има огромен шанс да ви го върнат ако е сгрешено нещо, като всичко е отбелязано с червенко.
Не пропуснах да кажа че и книжката е вътре в писмото нали?
Ако имате Ц категория, слагате и личната карта. Забавно нали?
Как  се  получават докуменнтите. Един ден циганина пощальон идва, пъха  ви един смешен плик и там е всичко ако имате късмет. Нова книжка, документи .... а да  забравих значи в пощата се прави и чек за необходимата  сума, ако сумата е  50 паунда  чека е към 5 паунда и той се слага вътре. Много яйца в малка кошница... е поне според мен усилието си струва.
Успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар