понеделник, 12 декември 2011 г.

Конкретно за работа в Англия за бели мъже

Реалноста е силно изменчива величина. За мен реалноста в татковината е такава, че очаквам ако ли не минималното то поне да не е някой фалит. Тук в Англия мамка му не знам какво става, но получавам оптималното.  Дори го надхвърлям.
Ще направя малка ретроспекция.
Работа за български предприемач - 40 паунда на ден; общо за към 24 дни; към 1000 паунда чиста пара за общо месец и половина;

Работа за бразилеца Флавио (бял, португалец) 50 кинта на ден към месец и нещо си; 1200 паунда общо някъде.

Работа в клуб Масс в Брикстън чат - пат общо към 350 кинта;

Работа за агенция Ship Shape - 6.25 на час без данъците; към три месеца; не плащат много много екстра времето, не плащат много много и работа в събота и неделя с мъка плащат и нощтните смени. чисти пари към 2500 паунда;

Данъци: Тук кралицата връща данъци ако си с доход под 6000 всичко си над тия пари ти взима някой лев, но при данък за строител 20% (останалите апапи са на 30%, а тия с корпорации плащат накрая ама там много шмекеруват). Та на всеки 100 кинта за 20 са за кралицата. Само че тя ги връща, нагоре съм написъл приблизително ми чисто... сега от това нещо сложете 20%... яко а? На всеки април даваш 70 кинта на някой счетоводител който ти приключва годината и ти подава искане за връшане на парите.
Опала. За месец и нещо работа си върнах 320 кинта. Никак не е лошо нали? Сега ще имам доста повече. Аз шест месеца си бях в България някъде от 5 - 6 юни, върнах се на 15 ноември и до април ще направя ако даде Бог близо към 4000-5000 кинта. Тия пари са без облагане. След облагането ще имам 3500 - 4000, но се очаква да взема към 1000 от даннъците... това по - най груби ментални сметки.
Сега работя за 7.5 на час, директно към фирма, защото въпреки че България всеки ми вика че не работя тук пък ми казват че много работа - явно тук ме оценят силно различно и си личи. В Бг максимума ми е бил 900 лв на месец, тук 1200 паунда... сметнете сами.

Няма коментари:

Публикуване на коментар