неделя, 11 декември 2011 г.

Документи

Най - важния и най - трудния за вадене документ.
 Какво представлява и за какво е не е толкова важно, важното е за мен как да го извадите и то от първия път, защото нашите приятели и евроатлантически партнери имат супер дупер специално неприятно отношение към нас, особенно като става дума за него.

Нин се изважда след като чрез посредник или сами си направите необходимите документи и кандидатствате за нин. Получава се писмо кога е датата на интервюто и къде. След самото мероприятие до 14 дни получавате отговор. Реално, ако ви скъсат 3 пъти означава да стоите в Англия към 4-5 месеца без нин, което е силно неприятно.

Без нин в тази страна означава или да работите с документите на друг (не знам защо но българите не ги даваме лесно, румънците работят главно с документи на дори съвсем непознати хора) или да работите на черно. И двата вариянта не ви носят нищо добро.
Минималното заплащане при работа на черно е към 6 паунда на час - надолу. Хубавото е при тях е че не плащате данъци, лошото е че не сте защитени от закона по - никакъв начин.
Аз съм работил на черно в клуб Масс в Брикстън при един образ на име Илиян. Добре, беше че ми даваше 60 кинта на края. Доколкото разбрах са разгонили индийците и сега персонала ще е само бг.... а там се прави едно от най - известните фетиш партита на света.
Дори се надявам да работя отново там. Миналата НГ взех 128 паунда с бакшишите за една нощ и 12 часа работа. Платиха ни двойно... кеф голям беше.

Ей тая весела картичка се вади много по - лесно. Лошото е ,че се изисква наличието на НИН за да се запишете за интерв... витиевато нали? Иначе без тази карта не може да се работи на обекти.Ама никакви...
Ако нямате НИН как да вземете тази карта?

На мен ключа от палатката ми бе показан от Мартин от Шумен, за което съм му безкрайно благодарен. Отчаян на другата сутрин летях към България, когато той ме нави вечерта да не летя. Буукна ме през сайта им с временен нин, поне тогава  ставаше тази работа за сега не знам... интересното е че една агенция на име Ship shape  http://www.shipshaperesources.com/
уж може да изкара и нин и ютиар (уникален данъчен номер) без пари на тези  маймунки дето работят за нея... е то май си ги взимат там по някакъв начин, ама е добре доста като оферта според мен. Аз съм работил за тях и... доволен съм определено.


2 коментара:

  1. ako si po smel moge i bez tazi karta da ba4ka6,az sam smenil tuk 200 raboti razli4ni za 15 god. prestoi....

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти кажа има полза от нея. Чрез нея се доказваз като съществуваш за бюрократични апарат. Това е полезно в много други отношения като примерно сменянето на шофьорската ми книжка.

    ОтговорИзтриване